Aysheecann Bebeğim 1 haftadır bacak aralarında cildi soyuluyor tam bezin lastik kısmında çişini yaparkende cok aglıyor değdikce yakıyor muhtemelen öneriniz krem filan varmı 2 bacaktada aynı yerde
Sevgi1 Aysheecann once hangı bezı kullanıyorsan degıs onu hangı bez o bıde hametan krem yada bepanthen alabilirsın ve havalandır mutlaka
Elizece Aysheecann sudocrem muhteşem bir krem vücudunda Bi kızarıklık pişik vs bişey olsa onu sür hemen geçiyor
Zeynephsy Aysheecann sudockrem kullan önemli bir şey yok benim iki kızımda da olmustu yıkıyordum oralarını kurula krem sür çok iyi geliyo banyodan sonra zeytin yağı öneririm ama eczane de vucüt için zeytin yağı olanından bahsediyorum rahatlatıyor bebişi
Zeynephsy Aysheecann kantaron yağı da iyi geliyo pişiklere aynen banyo yaptırdığında küçük küçük banyo lifiyle oralarını siler gibi yap eski kadınlar derler et doluyo oraları o yüzden deri döküyor 😅