Kızlar merhaba ☺️8 aylık kızım sadece mamayla besleniyor 180 cc mama yapıyorum içmesi 20 dk yı buluyor sizin bebişler nasıl acaba çok kafaya taktım bu durumu bi de çevremden sürekli şunun çocuğu cup cup içiyor onun çocuğu saniye sürmüyor bitiriyor falan diye duyunca iyice sinirlerim bozuluyor. Lütfen beni bi aydınlatır mısınız normal mi değil mi