Evet ben.Korona virüs çıkmasaydı acil tedavi görcektim fakat böyle olunca kaldı tedavim.Ben de Saracoğlu tavsiyesiyle hergğn kekik kaynatıyorum.onunla fırçalıyorum.ama doğal dağ kekiği olcak.Annem vermişti memleketten getirmis.Diğer hazır olan kekikler fayda etmiyor… Ve gerçekten diş etlerimde iyileşme var