Nilufercemal Kızlar merhaba,1 ay 10 günlük kızım var,anne sütü veriyorum,bazen 1,2 kez mamada yiyoruz,fazla mı yiyo bilmiyorum her emzrme sonrasi 1,2 yemek kaşığı kdr kusuyo, mamada da böyle, normal mı? birde kaç saate bir emzrmek gerek?
Deletedmom114 Fazlasını çıkarıyor doyduğunu bilmediği için çok içiyorlar olabilir canım zamanla düzelir 🥀
Nilufercemal Deletedmom114 Bana fazla gibi geldi ama bilemedm,mama sonrasıda aynı şey oluyo,acaba çok mu yediriyom
Almila45 Mama neden veriyorsunuz fazla geliyor olabilir. Ben de ilk ay emin olamadığım için sarılık vardı günde bir kez mama verdim ama canı isterse emiyordu dökülüyordu. O halde doğum kilosunun iki katına yakındı 1. Ay kilosu. Doktor saatli emzirmemi gerekirse emzik kullanmamı tavsiye etti. Şimdi saatli olmasa da daha kontrollüyüz azaldı kusmalarımız. Sadece hava yuttuğu için mide gazı şiddetli çıkıyor o anda bir kusma oluyo.