Bebegim henüz 8 günlük. Uykudayken meme almıyor. Bu yüzden geceleri mama takviyesi yapıyorum. Gündüzleri de sagıp veriyorum. Cok ugraştım ama almıyor. Uyanıkken alıyor sadece. Uyandıramıyorum da. Bu durum bebegim kendini biraz toparlayınca düzelirmi kendiliginden?