Gunesinannesi Aselzade bendede var resmen emektarım can yoldaşım oldu ilk doğum yaptığımda yaklaşık 1 ay gece gündüz sağım yapıyordum hala aralıklı yapıyorum 😁 güzel ürün
[silindi] Aselzade ben kullanıyorum cok memnunum. emzirme bitince göğüste kalan yağlı son sütü sağmak için kullanıyorum çoğunlukla.
Yakamoz Ben de memnun degilim manuel zor oluyor diye aldim parama yazik oldu. Çok yavas sağıyor yani zaman aliyor biberonu doldurmak ve çekiş gücünü artirinca canim yaniyor. Sütüm de elhamdulillah az degil manuelle sagmaya calisinca hemencecik doluveriyor biberon ama lansinoh elektrikliyle çok zamana ihtiyacim oluyor ve 4 bucuk aylik kizim var o kadar zamanim yok 🤷🏼♀️