Nurada Kızlar hero baby pirinç kaşık maması kullanan varmı ? 4 aydan itibaren içersinde siyah noktaciklaar var yani internette bunla ilgili bir kaç şikayet var m.ettim dün aldım kullanmaya korktum bu normalmi ?
[silindi] Nurada ben bir kere alıp minik koyu kahve tozlar görünce sormuştum hero babyi arayıp tarçın olduğunu söylemişlerdi ama siz yine de bir arayın hangisi olduğunu hatırlamıyorum çünkü
Nurada Jelibon evet sütlü pirinçli olanından aldım sanırım o zaman o tanecikler tarçın :) ya o kadar şikayet var ki internette ister istemez korktum peki başka önerileriniz varmı
Nurada Anneyim2 ilk deneyimimdi doktor kontrolüne gidemedik malum virüsten dolayı Bebeğimin doymadigini hissediyorum o yüzden alıp denemek istedim
Nurada yldrm986 öyleymiş :)) internette kötü yorumları okuyunca bende yeni aaldim içinde görünce korkmuştum 🙄😘🥰