KuzeyinAnnesii SevimnurBasaran ben emziriyorum sağmıyorum o yüzden önce veriyorum arkadaşlar gibi canım senin şikayet yada memnuniyetin var mı ilaçla ilgili
SevimnurBasaran KuzeyinAnnesii normalde bende emziriyorum ama kutusunda öyle yazınca sağdım. Daha birkaç kez kullandım gazını kolay çıkarttı ama kaka yaparken hala biraz zorlanıyor
KuzeyinAnnesii Miniminianne süt süt ürünlerini yememi yasakladı doktor bebeğim kabız ve gazlı sütümdeki laktozu mu sindiremiyomuş ondan verdi biogia ile
Gkalp KuzeyinAnnesii alerji yapan süt ürünü mü peki benimde alerji ve Egzama dedi ben 3 gündür ağzıma bişey vurmadım çocuk düzeldi ama doktor sen bulacaksın neyin alerji yaptığını dedi ben bugün peynir yedim şimdi izleyeceğim bakalım ne yaptı diye yumurta mı çikolata mı
KuzeyinAnnesii Gkalp çikolata bebeklerde gaz yapıyor süt ürünleri tüketme dedi sadece bana egzamadır alerjidir bişey demedi sütdeki laktozu beneğin bağırsakları bazen sindiremiyormul kabızlık yapıyormul bu yüzden bana ondan verdi damlayı