Nehir19 tüm doktorlar öyle bir şey demiyor; 24 mayıs doğumlu oğlum, Belek’te yaşıyoruz 40dereceleri gördüğümüz yaz mevsiminde su bile verme demişti hem sağlık ocağı hem hastanedeki iki uzman çocuk doktoru. Kilo alımının az olduğu ayda bile tavsiye etmediler ek herhangi bir şeyi. Tüm doktorlar demeyelim de bazı doktorlar diyelim. Her bebeğin bünyesi farklı. Anne sütü yokluğunda formül süt yada mama alan bebeklerin 4-4,5 ayda başlaması normal sadece anne sütü alan bebeğin 6.ayda başlaması normal. Ona kalırsa bir kaç nesil önce yani 1940-50lili yıllarda Bebeklere 15 günlükken kahve 20 günlükken et veriliyormuş. Sonra sonra dünya sağlık örgütünün de önerdiği şekilde ilk 6 ay anne sütü yada formül mama (alerjik Bebekler hariç) şeklinde uygulamaya konulmuştur. Araştırabilirsiniz.