Ben basladım tam 4 aylıkken mama meme gidiyoduk dr uma sordum kabak havuc tatıtrmaya başla dedi kendisi ünlü bi profesordür bilgisine sonsuz güvenirim sebze corbasına basladım yoğurt falan veriyorum cok değil ama bir iki yemek kaşığı kadar.linç etcekler az ötede gitsin yapsın birçok avrupa ülkesi ve abd de de 4. Ayda başlıyorlar hiç bi sıkıntı yaşamadım