Neredeyse her gün bi soru soruyorum 🙄 sleepy 1 ve 2 numarada hiç sızdırma sorunu yaşamadım. Ama 3 te her kakadan sonra mutlaka bütün Kıyafetlerini çıkarmak zorunda kalıyorum. 5 buçuk kilo bebeğim. 3 numaraya erken mi geçtim anlamadım. İdrar sızmıyor ama kaka yapınca her yerden sızıyor. Belinden bile.