Yavrumuz henüz 4 günlük. Ilk günlerde 30-40 dk arası emiyordu. Ama son iki gündür 15 er dakika emiyor çoğunlukla. Doktorun her saat emdirin uyarısı için uyandırmaya çalıştığımızda da çok zor uyanıyor. Acaba daha her çocukta böyle mi ? Yaşayan varsa ne yapmamız gerektiğini söyleyebilir mi ?