Selam kızlar 3 aylık bebişim var hem sütümü sağıyorum hemde mama veriyorum çok güzel emiyordu artık bir haftadır emmiyor göğsümde hemen ağlıyor biberonla mama veriyorum biberonu bırakıyıp kaşıkla veriyim dedm kıyameti koparıyor şaştım Kaldım emzirmeye nasıl alıştırıcam :(