Merhaba kızlar kızım 22 aylık olmak üzere birkaç gündür bezini bağladığımda yada gün içinde elini bezine götürüp ay ayy diyordu bakıyordum rahatsız edici birşey yoktu. Dün bi wc ye götürim dedim oturttum çişini yaptı altını açık bıraktım 15 dk sonra altına yaptı 😂 bugün sabah altını açtım gene wc ye götürdüm yaptı çişini 4 kere yaptırdım şimdiye kadar bezi şuan kuru her götürmem de bezini açıp ettikten sonra tekrar bağlıyorum. Sizce devam etmelimiyim. Eşim hava soğuk şimdi hasta olur diyor. Evimiz sobalı. Sizlerin wc deneyimi varsa yazarmisiniz acaba