Busraanne yok hiç çıkmıyor değildi ama çok azdı 40 yada 50 anca ama bebeğim çok doyuyordu hep tıkanıyordu göğsüm o makineler yüzünden şükür bebeğim kuvvetli emmeye başladı kurtuldum sütün yok falan demişlerdi hatta 1 yaşına geldi neredeyse hala emziriyorum