AydanGezer Merhabalar. Aranızda süt sağma Makinesi kullananlarınız vardır muhakkak. Hangi marka kullanıyorsunuz? İşe yarıyor mu memnun musunuz? Fiyatları da ortada malum. İşe yarayacaksa elbet gözümde değil ama yaramamasından korkuyorum. Fikir verir misiniz ?
Ricitos AydanGezer medela kullanıyorum çok memnunum. Çekiş gücü çok iyi, göğsümdeki sütü sonuna kadar çekebiliyor. Güç için baya kademesi var. Benim sütüm az olduğundan henuz stoklayamadım ama acil durumlarda kullanıyorum. Baya işe yarıyor.
Busrasahin AydanGezer bende medela kullaniyorum bende cok memnunum. İkiz bebeklerim oldugu icin bende depolayamiyorum ama surekli kullaniyorjm disari cikacagim zaman gayet memnunum
Hlykrclk Aventin elektrikli olan sağma makinesinş kullanıyorum bende harika kesinlikle tavsiye ederim . Hem güzel çekiyor hem acıtmıyor
Ayvaaaaa Busrasahin peki bebeğinizin emdiği şekilde kuvvetli mi çekiyor? Ben lansinoh kullanıyorum çok iyi çekmiyor. Medela almayı düşündüğüm için soruyorum. Sütüm azaldı ve hiç emziremedim 😥
Mucizeana Zuayve ilk başlarda baya sütüm vardı azaldı şuan bebeklerim daha ememedi küvözdeler. Bence makinadan değildir sütünüzle alakalıdır benim öyle çünkü. Makina aynı makina ama eskisi kdr sütüm gelmiyo. Başlarda 120ml tek göğüsten sağıyodum şuan 70ml mi geçmiyo iki göğüs 😔
Busrasahin Ayvaaaaa en yuksek ayari bence bebekten daha kuvvetli cekiyor. Benimki iki baslikli ve biraz buyuk canta gibi bir seyin icinde. Tekli ve pilli olanlar nasil bilemiyorum
Busrasahin Ayvaaaaa https://www.amazon.com/gp/aw/d/B004HWXCJS/ref=sxbs_sxwds-stppvp_1_a_it?ie=UTF8&qid=1543829471&sr=1 ben bunu kullaniyorum
Meltem35 AydanGezer E bebekte baby&plus diye bir marka var. 2li elektrikli pompa aldım ben hemde 250 liraya. Çok memnunum 10dk içinde 2 göğüsümde boşalıyor 150cc süt çıkıyor
Aysegulisaa54 AydanGezer benım bebeğim düzgün emmiyor devamlı sağım yapıyorum aventinkini aldım parçası az hemen temizlenip kullanımı çok kolay
DenizRuya AydanGezer Bende medela kullanıyorum kiraladım medela satış yerlerinden hastane tipi olandan dereceli çekiş günücü ben ayarlıyorum bütün sütü çekiyo çok çok memnunum cubku bebeğim emmiyo sürekli sağıp veriyorum sütümü ben 2 tane sagma makinası denedim boşuna medela kadar güzeline denk gelmedim açıkçası :)
Berken DenizRuya merhaba nasıl kiralıyorsunuz onlar mı teslim ediyor benimde bebeğim emmiyor sağarak verdim ama çok azaldı 30,40 cc anca çekiyor süütm var ama pompa tam çekemiyor diye düşünüyorum kiralasam etkili olurmu süütmün artmasına
Ayvaaaaa DenizRuya kiraladığınız yerin telefon numarası var mı sizde ve Türkiye nin her yerine kiralama yapabiliyorlar mı, lütfen yardımcı olun. Bebeğimi emziremiyorum tek yolum sağıp vermek ve 2 aydır kullanmasığım marka kalmadı sağma makinelerinde 😢
Nesriinnn Hastanelerde kiralıyor sürekli kullanmayacaksaniz hastaneden temin edebilirsiniz günlüğü 5 liraydı
Sehrbn Nesriinnn normal elektrikli gbi mi gücü onların peki her hastanede varmıdır bnm milkway marka var ama tam boşaltıyor mu anlayamıyorum
Nily AydanGezer lansinoh elektrikli kullaniyorim hic memnun deglm cekis gucu berbat Saginca sut akmiyor ama elimle gogusu sikinca sut cikmaya devam ediyor
aysenaz Phillips avent kullanıyorum çok memnunum medela da kullandım çekiş güçü çok iyi fakat göğüs ucunu hep yara yaptı onun dışında çok iyi
Nesriinnn Mucizeana Sehrbn evet elektrikli zaten ben bebeğim sarılık tedavisi gördü o yüzden orda kullandım çok iyi çekti üstünde yazıyordu kiralanabilir diye iki tane özel hastaneye gittim ikisinde de vardı medikalcilere sorabilirsiniz
Alyakbrfth Bende baby plus aldım ama kullanamadım saatte 40 cc falan çıkıyordu anlamadım anneden anneye değişiyor galiba belki de sütüm yoktu şu an mama yiyoruz 😔