PrensesAnnesi41 Kızım çok hareketli ve sürekli gezmek istiyor , şuan 5 ayligiz siz ne zaman başladınız yurutece kacinci aydan baslaniyor ona göre yürüteç almak istiyorum
Tuba PrensesAnnesi41 Oğlum 7,5 aylıkken ilk kez oturdu yürüteç’e ama 2 hafta anca kullandık sonra kaldırdık geri🥰
[silindi] PrensesAnnesi41 Ben yürütrç aldım ebebektwn aynı zamanda zığzıp gibi şuanşık şık zığzıp olan takılı önündeki oyuncaklar dikkatinş çekiyor :)
Mavis123 Tuba merhaba.. benim oğlumda 8 aylık çok hareketli bir bebek. Kullanmaya karşı biriyim. Siz neden 2 hafta kullanıp kaldırdınız acaba ? Şu an sıralıyor, yürüme arkadaşıyla gidiyor. Acaba yürür diye, boşuna almakta istemiyorum.
Tuba PrensesAnnesi41 oğlum zaten emekliyordu ve 8 aylıkken tutunup ayağa kalkıyordu yürüteç ile istediği yerlere ulaşamıyordu o yüzden kaldırdık😅
Tuba Mavis123 Bende çok karşıydım sonra kayınvalidem almış getirmiş hediye ettiydi o yüzden bazen 10-15 dakikalığına koyuyordum fazla durmuyordu. Ayağa kalkmaya başlayınca bende kaldırdım. Sizinki de kalkıp sıralıyorsa hiç almayın boşuna yürüme arkadaşı daha idealdır🥰 bende oğluma 6 aylıkken yürüme arkadaşı aldım ama hiç kullanmak istemedi, 11 aylıkken de yürümeye başladı.