02medine_mina Mermeral kesik süt gibi geliyırsa kustugu. Bu sütünün ona yaradıgının belirtisidir. Bebeklerde doyma hissi olmadıgından bilmezler. Onların suan midesi zeytin kadar. 😊😊
[silindi] Mermeral bızde 26 gunluguz aynı sey bızde de var. Sordum ben egwr kılosunda kayıp yoksa bısey olmazmıs ama kılo kaybı varsa ozaman sıkıntı olabılır.hazımsızlıktan çok emmekten ve gazdan kusuyor
02medine_mina Mermeral emerken tam yatış pozisyonunda plmasın hafif kafa yukarda eğimli bişekilde emzirin. birde emdiktenn sonra dik tutun sallanmamaya özen gösterin 20 25 dk ideal. Gazı da allttan cıkarmaya özen gösterin geğirince bazen kusmada olur dogal olarak. Bende cok cektim kusmaktan 5.ayımıza giricez
[silindi] Mermeral Bebeğinde huzursuzluk var mı husursuzluk yoksa normal. Eğer reflü varsa doktora gitmen gerek 😪
Elifhanim Benm bebegmde ayni seklde yedigini cikartiyor doktora tanstm yediginin fazlasini cikariyor dedi ama kafasini yuksekte tutmaya bak reflusu varsa eger bn yastk koyuyrm eger huzurszlk yapiosa doktora gotur ama sadece kusuosa korkma bseyi yoktr
justgotmom Benimki de fışkırtarak kusuyordu. Doktor emmeden önce de gaz çıkarmaya çalışın emdikten sonra da gazını çıkarın ve 20 dk dik tutun dedi. İşe yaradı gibi. Yine çıkarıyo da az , muhtemelen fazlasını atıyor.
Tgbh28 @justgotmom eğer böyle peynirimsi beyaz gibiyse küçük küçük oda normal canım sütünün yaradığını gösterir o miğdedeki fazlalığı çıkarıyor demektir bu iyi bişey..
allypa Kusması normaldir ağız dolusu sürekli kusuyor ise kilo ve ateş takibi yapın..Sürekli hava yutarsada çok kusabilir eğer uzun emziriyorsan ara ara gazını çıkartabilirsin.Beslenmesini yapıp gazını çıkardıktan sonra düz yatağa değilde reflü yastığına yatırırsan bir nebze kusmasını engelleyebilir.Reflü yastığı yoksa onun gibi yatağının belinden baş kısmına doğru destek koyarak yükseltebilirsin.
Tgbh28 @justgotmom yok canım benim kızımda doğuğunda. İlk oldu hemşireye sordum peynir gibi kusması iyi demişti sütün yaradığını söylemişti