Selam herkese, kızım 2 ay 5 günlük kafasını henüz tutamıyor ,1. Ay kontrolünde doktor 2. Ay tutması lazım demişti , bu ay rutin kontrolüne gidemedik,bi kaç yerde 4. Aya kadar tutar yazıyor ,tedirgin oldum, sizlerin kaçınca ayda Dik tutmaya başladı başını yavrularınız ?