SerraNil Tecrübeli yada bilgisi olan Can anneler bebeciğim 24 günlük bugün ama nerdeyse doğduğundan beri gaz problemi var bide son bir haftadır bütün tıkanıklığı sorunu başladı serum fizyolojik damlatıp çekiyorum ama oda pek işe yaramdı yardımlarınızı veya tecrübelerinizden faydalanmak isterim 🤗
Edaahs SerraNil bebeklerde 6 ay burun tıkanıklığı oluyo benim bebeğim 4 aylık hala var . Sadece serum fizyolojik sık nemlensin eğer pislik olursa aspiratörle cek mutlaka bebekelt sadece burnundan nefes alıyo
Dogavesultan SerraNil canım yatağının yanına bi tane soğanı kes koy biraz kokar ama hem rahat uyur hemde burnu açılır bide odanın nem oranına dikkat et sık sık havalandır %50 yi geçmemesi gerekiyormuş nem oranı fazla nem varsa ondanda tıkanır burnu
Arenimo SerraNil Benimki 2 aylık oluyor hırıltısı devam ediyor burnuna serum fizyolojik sıkıyorum sıktırmıyor da ama hala aynı sağlık ocağına götürmüştüm göğsünü ciğerlerini dinledi iyi dedi normal bebeklerde daha burun kanalları küçük nefes alırken hırlaması normal dedi
Burcu0701 SerraNil canim serum fizyolokikle cok cekmekte iyi degilmis doktorlar diyo cocukta garip bi ses cikio nefes alip verrken 2 kere oda cok tikali olduqunda yapicakmissin baktin olmadi doktoruna gir guvendiqin o sana ipac yada burun fisfisi verir her bebge gaz ilaci farkli iyi gelio canim benm ogluma ozmanlar mesela harveys diye ilac vardi o iyi gelmisti mesela deneye deneye bulcaksin malesef
Mihrii Gaz için bizim doktorumuz damla verdi sap simplex , Burun tıkanıklığı için de serum fizyolojiği bol bol dök onun bir zararı yok ve yumuşamasi için beklet birde öyle dene devam ederse doktorunuza söylersiniz
SerraNil Mihrii sab simplex kullanıyorum gaz için ama oda bebeğimde pek işe yarmıyor gibi doktora yada sağlık ocağına gitmek de risk bu aralar
SerraNil Serum fizyolojik sıkıyorum ama pek açmıyor gibi burnu tıkanık olduğu için bi kaç gündür uykusu da beslenmesi de verimsizleşti 😣
Arenimo SerraNil Öyle olsaydı doktor derdi ama burun delikleri küçücük daha😍 6 aydan sonra daha rahat olurlar
Arenimo SerraNil Evet insan öyle oluyor ben de acaba hasta olur mu birşey olur mu hep tedirginim ondan hemen sağlık ocağına gitmiştim bi dinlesin göğsünü diye🙈 doktor bebeklerde normal dedi rahatladım. anne olmak böyle birşey😇 Gaz için çocuk doktorumuz nurse harveys colex şurupla maflor damla verdi iyi geliyor sende bir sor 👍