bi_mucize_annesi79 benim bebeğim de 3,100 doğdu kaygı ediyordum diş dönemine girdi daha çok zayıfladı diye ama ne yaparsam yapayım kilo almıyor sağlıklı ve görünüş olarak da zayıf bir bebek durmuyor ben de kilo dan çok kemiklerini nasıl güçlendiririm diye araştırmaya başladım doktorum dan onay alarak keçiboynuzu özü ve unu kullanıyorum yoğurt yedirmeye dikkat ediyorum her yemeğini ilikli kemik suyu koyuyorum bence siz de kiloya takılmayıp diş çıkarırken kemik yapısını güçlendirmek için arayışa girin maşallah yiyen de bir çocukmuş ben yemediği kustuğu halde zorluyorum