Canım endişe etme yengemin bebeği de öyle oldu, 1 saatte bir falan camın önünde güneşe tut 5-10 dakika, akşamları ışık açık uyu, zaten yükselmemiştir ten renginin normale dönmesi uzun sürüyor sadece. Kakayla atıyorlarmış biliribüni öyle demişti hemşire beslenmesi anlattığına göre yeterli fazla bile.