Merhaba kızlar bebeğim 46 günlük çok gaz sancısı var kucakta sürekli orda uyumak istiyor. Yerine yatınca direk uyanıyor kendini kasıyor kızarıyor bu sefer yediğinide çıkartıyor. Ana kucağı mı alsak diye düşünüyoruz fayda görür müyüz bilmiyorum Çok fazla para vermek istemiyorum Baby plus comfort otomatik salıncak mı alsam yoksa diğer tip ana kucağı mı alsak karar veremedim kullanıp deneyimlenen anneler fikir verirseniz sevinirim