meryemtoprak merhabalar muhtemelen size bir konuda kızgınlığı var. Eğer kardeşten önce de böyleyse ondan önce olmuş kardeş de üstüne tuz biber olmuş olabilir. Öfkesini de böyle gösteriyor doğal olarak. Bu arada çocuklar otorite ve kural severler yani kızmıyorum dediniz kızmayın tabiki ama mutlaka kural koyun anne çocuk saati yapın sadece ikiniz vakit geçirin. Sakin ve kabul ettiği anlarda dokunarak sevin. Kucağınıza alıp sıkmak değil dokunarak şakalaşmak yada elini tutmak da olabilir. Kardeşi yanınızda olmadan sadece ikiniz eğlenceli vakit geçirin. Sizinle güzel vakit geçirdikçe ve tabiki rahatladıkça başkalarını istemeyecek ve öfkesi de azalacak. Bu arada hareketli oyunlar da oynayabilirsiniz evde oynanacak oyunlar da internetten bulabilirsiniz. Ve en önemlisi bu öfke durumunu azaltmak için bunlar etkili olmuyorsa mutlaka pedagoga gidin. Çünkü zaman geçtikçe bu durum ve tepkiler artabilir çünkü büyüdükçe farkındalık artacak kızdığı şeyler de artacak. Bu arada çok bilmişlik olarak düşünmeyin ama 0-6 yaş arası çocuk gelişimi ile ilgili eğitim almış bir anaokulu öğretmeni olarak söylüyorum bunları. Yardımcı olabilmek için. Geç kalınmış bir durum yok ancak Bi an önce çözülmesi gereken bir durum var o yüzden biraz uzun yazdım kusura bakmayın. 😐 Umarım en kısa zamanda düzelir herşey 🙏