bdryyldzcskn Doğumdan sonra çarpıntı yaşayan oldu mu ben doğum yapalı 32 gün oldu ara sıra elim ayağım boşalıyor gibi oluyor çarpıntı yapıyor kan değerlerim de normal çıktı kanamam devam ediyor ondan olabilir mi
Deletedmom55 bdryyldzcskn benimde oyleydi canım halsizlik uykusuzluktan oluyor belki de demir ilaçlarını ihmal etme hayırlı olsun bebegin merak etme hepsi geçiyo 🌹
Durusumm bdryyldzcskn bende dogum sonrasi taşikardi oluştu kan kaybından dolayi. Çarpıntı da yaptı bi sure devam etti. Sizin fark edilmemişse olabilir belki
bahar-gunes Gulsah_alp93 yani Hala ara sira oluyor ama ilk gunler deki gibi degil kan degerim dusuk Ondanda olabilir.