elifnurdeniz Kızlar 12 gün önce doğum yaptım ve kanamam kesildi şuan kanamam yok, normalmi acaba çünkü 40 gün sürdüğünü söyleyenler var
Nadyakuzey elifnurdeniz Bende de oyle olmustu. Ama tamamen bitmiyor oyle olduğunda 2 yada 4 günde bir aralıklarla lekelenme seklinde gelmeye devam etti yanı lekelenme dediğimde sildiğimde peceteye geliyordu doktorum normal demıstı
Deletedmom114 56 gün sürdü sezeryandan sonra kanamam, az ve çok olması da normal. Zaten bize anormal gelen her durum için normal diyorlar 🥀🥀🥀
elifnurdeniz Nadyakuzey evet bazen sildiğimde peçeteye geliyor, karnıma masaj yaptığımda da bazen akıntı oluyor