Mom06 benim bebeğimde yüzü aynen böyle oldu çok kalın giydirdiğimizden isilik olmuş , dr mustela bebek kremi verdi düzenli sürdük geçti , siz nasıl giyiniyorsanız bebeğinize bir kat fazlasını giydirin , siz evde tşhörtle gezerken ona kazak giydirmeyin bir penye bir yelek yeter