Merhaba,
Kızımın ani irkilmeleri sıklaşınca nöroloğa götürdük ve EEG sonucunu sağlıklı bulmayan doktorumuz kan ve Mr testi istedi.Kol ve bacaklarda sıklaşan kasılmalar beni çok endişelendiriyor.Epilepsi ihtimali üzerine duruluyor.Tabi sonuçlara göre tanı konulacak.Benzer sıkıntılar yaşayanınız var mı aranızda.Tedavi sürecini merak ediyorum.Paylaşırsanız sevinirim.