Asellll Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 8 aylık ve 2 aylık hamileyim. Doktor 1 2 ay sonra memeden kes dedi. Yalnız bebeğim asla biberon kabul etmiyor yani memeden kesince biberonla mama veremem. Ne yapmam gerekiyor bu durumu yaşayan var mı aranızda :(
Yusufcuk01 Asellll başka bir doktora da görün derim çünkü ekstrem bir durum olmadıkça emzirmeye devam ediliyor. Tandem emzirme araştır bir. Allah yardımcın olsun.
Asellll EymenTaham doktor 3 4 aylık olduğunda sütün tadı değişir değişmezse bile sen en geç 20 haftalıkken kes ddi
Deletedmom507 Asellll bende onu duydum ama kauçuk tutuyor demiş çoğu benim kızım da sadece anne sütü alıyor ek gida kabul etmiyor sütüm de az doymuyor hissediyorum bi de probiyotik li mama aldım içsin diye ama kabul etmiyor
Yusufcuk01 Asellll sütün tadı gün içinde de yediğine göre değişiyor bebek reddetmedigi sürece sıkıntı olmaz.
Asellll Peki emzirmeyi bıraktırırsam neyle devam edebilirim? Biberonla mama içmiyor ne yapmam gerekir :(