Melegimsin yan yatırıyorum benim bebeğim küçükken enjektörün yarısını yapıyorum şimdi 1 yaşında tam yapıyorum yarım yarım birden sıkmadan, sterimar ben de kullandım ama Bi izotonik serum değil bence 😊 bize en iyi bu geldi otribebeyle de çekiyorum mis gibi oluyo hırıltı burun tıkanıklığı geçiyo böylece