AydanGezer çok geçmiş olsun inşaAllah sorun yoktur. Yani 4 cm açıklıkla gittim 6 saatte doğum yaptım ama doğum sonrası çok sıkıntılı geçti benim. Bir de ebe bir saat ıkındırdı o beni çok zorladı ve yordu muhtemelen yirtilmalar vs ondan oldu. Geçmeyecek sandım o günler ama 5 buçuk aylık olacağız neredeyse çok şükür bugünümüze.