Aryaikra21 Biz 3 aylıkken sıfıra vurduk. Tepesi çok dökülmüştü hiç saç kalmamıştı sadece yanlarda vardı. Kötü durduğu için kestik, öyle yok saçı gür gelsin yok çok gelsin hikaye. Beni de sırf o yüzdem küçükken sıfıra vurmuşlar şuan saçımın kalınlığı bir parmağım etmiyor nerdeyse 🤷🏻♀️