Deletedmom311 Merhaba anneler , 15 günlügüz daha emzirme 2 saatte 1 zorla uyandrarak yapyoruz ne kadr bu şekilde devam edecek 😊😊😊
Oglunasikbiranne08 Deletedmom311 ben 2. Aydan sonra hiç kaldırmadım cnm acıkınca kendi uyanıyordu çünkü
kaansmom 2 saatte 1 kuralına uymayın bence sık sık uyandırıp emzirmeye çalışın 2 aylık olana kadar sık sık emzirmeye çalıştım geceleri 2 saatte bir kalkıyordum sadece alarm kurup 2.ayında düzeliyor zaten uykuları kısalıyor 🥰
kaansmom Deletedmom311 evet ilk zamanlar kan şekerleri düştüğü için çok uyuyorlar 2.ayımızda uzun uykularımız kesildi☺️