Fatma05 doktorumun dediği bebeğine sahip çık her anlattığımda tüm vücudum ürperir biz ilk hafta açlıkla ilgili sıkıntı yaşadık ben perişandım sürekli ağlıyor biri diyor çok emziriyorsun ondan gaz oluyor biri başka bişey diyor neyse gittik doktora. Herşeyden önce sakin ol tek bişey anlatıcam sana.. Ben sosyal hizmetlerde gönüllü çalışıuorum oraya akli dengesi olmayan kadın ve 9 aylık bebek getirdiler. Kadın hamile kalmış tecavüz etmişker sokakta yaşıyormuş. Bebeği bi görsen her yeri ayrı leke pislik içinde bebeği bi yıkadılar pamuk gibiymiş kaşıkla bişey veriyoruz almıyor biberon emmiyor en sonında kadına sordum bebek kimin dedim benim dedi nasıl besledin bunu dedim göğüsünü gösterip emdi emdi demiş. O aklı yokken yavrusunu sokakta kediye köpeğe kaptırmamış sen nasıl bebeğini anlamadığını düşünürsün. Allah insanın aklını alır anneliğini almaz dedi 😥😭 hayatımda duyduğım en anlamlı cümleydi. Bu adamı unutabilirsin eşin olduğunu hatta adınu bile ama bu bebeği unutmazsın dedi. Sen kendi ailene deli olacaksın eşin kendi ailesine deli olacak sen bebeğini dinleyeceksin sen anne ve bebeği dinleyeceksin kimseye karıştırtmayacaksınız. Dedi herkesin fikirkeri o gün bitti bizim için bebek benim bebeğim ben taşıdım ben dünyaya getirdim onu benden başka kimse anlayamaz daha iyi bakamaz..!