Kuzeyimm41 canım ben seni çok iyi anlıyorum ama iyileşiyor yakında seni emzirmeye çağırırlar ne kadar zor olduğunu biliyorum ama sana vereceğim tek tavsiye doğum yorgunluğunu yaşadığın üzüntünün yorgunluğunu bol bol dinlenerek üzerinden at bebeğini aldığında güçlü olman gerekecek. Hiç kendini üzme annesini biliyor ve tanıyor kucağına aldığında hiç ayrılmamışsınız gibi oluyor. Ben hastaneden taburcu olduk eve geldim 1 saat sonra ateşi çok yükseldi ilk bebeğim deneyimsizlik korku etrafımdaki herkes yazdandır ateşi yoktur demesi kendi başıma karar verip hastaneye götürmem çok zordu en azından eve gelmeden hastanede anlaşılmış sizin ki