Defnelmas2019 bende burda bı beklim aynı şeyden muzdaribim bende Aptamil kullanıyorum doğduğundan beri kabız çok zor yapıyor artık 4,,5 gün yapmayınca fitil takmak zorunda kalıyorum doktora götürdüm kabız olduğunu söyleyince her mama bebekten bebeğe değişir dedi eğer 4,5 gün kaka yapmazsa kullanabilirsin dedi bende o şekilde yapıyorum çünkü hala kendi yapmıyor