Oglunasikbiranne08 fatmasef günaydın 😚5 numara kullanıyorum. 24 saatte 4 kere filan değişiyorum altını.
fatmasef Oglunasikbiranne08 günaydın bizde öyle bende acaba az mı diye düşünüyorum bezler dolu dolu da olmuyo bizim ama
Oglunasikbiranne08 fatmasef valla 6. Aydan bu yana bizim de hep öyle cnm. Dolu dolu olmuyor yani çişi.
Oglunasikbiranne08 fatmasef normal herhde cnm. Bide suyu biraz daha fazla içirmek lazımmış. Been oğluma zorla iciriyorum. Vücuda giren su az olunca çişte az olur diyorlar
fatmasef Oglunasikbiranne08 inan aynı ben içiremiyorum çok az içiyo belki 50 ml falan tükürüyo her yolu denedim
Kbralp Bizimde 8 aylik ayni canim dolu dolu hic olmuyor bazen sabaha kadar hic yapmiyor erkek bbek su hic iciremiyorum oyun oynayip gargara yapip püskürüyor cozum bulamafim