Merhaba sevgili anneler bebişim 6 aylığa geliyor doğduğunda yoğun bakımda kaldı üç gün o nedenle aldık sonra güçlü cekemedgi icin hep sağıp biberonla verdim genelde emziriyorum da karışık gidiyorum ama ne zaman sadece emzirsem mememin ici top top oluyo kaç kere actim fakat dün geceden beri dayanamıyorum ağrısına acamadim çekmeye çalışıyorum
sağma makinası ile siz neler yaptınız aynı sotunu yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim