Merhaba prematüre anneleri 🙋🏼♀️. Bebeklerimiz yaşıtlarına göre farklı gelişiyor biliyosunuz bu yüzden prematüre bebeklerde tecrübesi olan doktorun bize daha fazla yararı olucağını düşünüyorum. Doktorunun prematürede tecrübesi olan var mı ? Avrupa yakası için tavsiyelere açığım. Teşekkürler şimdiden 🌸