Semakbas Bebeğim 4aylık Demir ilacı takviyesine başlanmam söylendi doktor tarafından öneriniz var mi ?
Sdtcvkfrkn Semakbas canım sağlık ocağı bana da başla demişti Ama doktorumuz 6. Aydan sonra başlayalım şimdi gerek yok dedi
HamzasMomy Semakbas biz kullanmadık. Doktorumuz kullanma dedi. 1 yaşında kan sayımı yapicaz eğer düşük olursa o zaman verirsin boşuna verme dedi. Kan Sayımıda iyi çıkınca vermedim hiç.
momofanangel Semakbas biz de 4 aylık olduk aşı olduk geçen hafta ebe vericem dedi damlayı ama unuttu ben de unuttum 🤦🏻♀️ Koronadan dolayı acele ettik ikimizde malesef unttuk kaldı öyle
Semakbas Bana da doktorum öyle söyledi bu ara rutin kontrolü vardı virüsten dolayı gidemeyince arayıp sordum başlayalım dedi ama öneri alamadım sağlık ocağının verdiği vitaminleri kullanmıyorum da
Semakbas Açıkçası olabilir doktor deyince ben de üstelemedim okuduğum yazılarda da kullanılabilir bir sakıncası yok deniyordu 🤷🏻♀️ HamzasMomy
Semakbas momofanangel aşı yapmaya bile nasıl götürecem onu düşünüyorum şuan hiç evden Çıkarmak istemiyorum😖ben sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum o yüzden araştırmaya giriştim doktordan tavsiye alamayınca
HamzasMomy Semakbas sakıncası söyle var. Tam hangi maddeler bilmiyorum ama içindeki bazı maddeler çok masum değilmiş. Ve çok kabız yaptığı soyleniyor