Arkadaşlar acil önerileriniZe ihtiyacım var.4,5 aylık bebeğim var 4aylık kontrolünde 7.170gram geldi 15 günde kilosunda değişen bişey olmadı ve gece 3-4 saat aralıksız uyuyan bebeğim saat başı uyanıp emmek istiyor.ve göğüslerim yaklaşık 10 gündür falan hiç dolu değil önceden bebeğim emerken hissederdim süt geldiğini ama şimdi göğüslerimi sıktırıyorum daha çok süt gelsin de doysun diye😔 ek gıdaya geçmek istiyorum ama malum korona yüzünden doktora gidemiypruz acaba böyle olupta ek gIdaya başlayan var mı ne vermem gerekiyor bebeğime?bir de bu üç gün kuralını uygulayarak başlamayı düşünüyorum ama bebeğim doymuyor illa ki mama mı vermeliyim ek gıdaya alışma sürecinde?