Egem benim bebeğim de ilk ayda yalnızca anne sütüyle beslendi ama ay sonunda doktora gittiğimde hic kilo almamıştı doktorumuz da bize mama takviyesi yaptı. Aynı zamanda emmeye de devam ediyor ama memeyi emdiği halde 10dk geçmeden tekrar aranıyor ve hemen mamasını da yiyebiliyor benim sütüm de var ama doyurmuyor yani olabiliyor gayet normal hiç kafanıza takmayin doymadığı zaman zaten benim bebeğim ağlıyor.