Sütün çoksa 2. memeye gerek olmayabilir.2. memeye geçerken gazının çıkarılmasını söylüyor uzmanlar.
eğer sık sık emziriyorsanız çok acıkmıyordur 2. meme o yüzden fazla gelebilir😊
benim kızımda 3 aylık ama doyunca kendini geri çekiyor o şekilde anlıyorum doyduğunu.