Badeee bende 1 buçuk aya kadar aynıydım memede yaşıyordu resmen emzik falan vermedim istedikçe emzirdim sonra kendiliğinden bırakıyor şuan 2 ay 8 günlük 15 dakika emip bırakıyor. İlk tuhaf hissettim artık niye emmiyor diye öncesinde sürekli emdiği için. Etrafı farketmeye başlayınca azalıyor emmesi çok küçükken emmekten başka bişey bilmiyor çünkü. Vazgeçme emzir kendini güvende hissediyor bebek ve sakin oluyor. Emmese daha zor emzirmeye çalışmak mama vermek daha zor yeterki emsin bir süre sonra kendiliğinden bırakıyor