Kızlar bizimle aynı olanlar var mı neler yapıyorsunuz gün içinde? Oturtan, yürüteçe, ek gıdaya başlayan var mı? Biz daha hic birine başlamadık gün içerisinde en çok kucakta odadan odaya dolaşıyoruz. Yüzüstü yatıp yerde oyuncaklarla oynamaya alıştıramadım bi türlü. Geceleri daha sık uyanmaya başladı onun sebebini bilemedim. Sizin günler nasıl geçiyor:)