Yenianne7 sevilayaseeel Normalde açık süt alıp mayalıyordum ama bu ara açıktan birşey almıyorum. İki gün evvel bimdeki altın sütü çok övdüler aldım. Hem sütlaç yaptım hem yoğurt yaptım çokk beğendim yağlı güzel bir süt zaten kaynatırken bile yağı üstüne çıkıyor denemenizi tavsiye ederim 🌼
mom0989 sevilayaseeel ben Tire cam şişe günlük süt alıyorum çok memnunum hem taş gibi Yoğurt oldu hem de sütlaç yaptım efsane oldu. Keçi sütünden de yaptım oda sulu olur demişlerdi ama taş gibi oldu
Prensess_annesii Ben denedim ama tutturamadim sütten mi mayasindan mi anlamadım. Alerji kısmını bilemiyorum
bahar-gunes Deletedmom114 onada bu saaten sonra güvenemeyiz valla korona muhabbeti biz anneleri maf etti 😏
elsa56 @sevilayaseeel Bimin altın sütünden çok güzel oluyo taş gbi küçük kavanozlara mayalıyorum ters çevirince bile dökülmyo🤣
Arenn Ben 6 aydır şok dan mis in bakraçlık yazan kırmızı kapaklı olandan yapıyorum çoook güzel açık süt lezzeti var taş gibi de oluyor maya olarak da yine şoktan probiyotik toz yoğurt mayası kullanıyorum hazır yoğurt yemiyoruz artık
Deletedmom55 Melegimkizim123 canım günlük sit alıyorum ben onu ısıtıyorum serçe parmagımla bakıyorum ısırıcak kadar yani 7 e kadar sayıyorum dayanabilceğim kadar sıcaklıkta olunca alıyorum küçük bir kasede dolu dolu 2 yemek kaşıgı yogurdu sütümden kaseye az az alarak karıstırıyorum sütün içine döküyorum tekrar hop kavanozlara 6 saat duruyor ha baktım tutmadı fırın tepsisine koyuyorum 75 derecede 1 saat duruyor ılınınca dolaba koyuyorum sabah bir bakıyorum taş gibi 🌹
Slmnese Ben marketten aldırdım eşime malum artık her şeye kolay ulaşamıyoruz günlük sütten yapmak zorunda kaldım. Taş gibi oldu güzel oldu ama normal aldığım süte göre daha az yağlı daha az tatlı oldu.
Deletedmom55 sevilayaseeel alerji neden olsun oda diğer sütler gibi sadece günlük sütü ısıtıyorsunuz kaynatmıyorsunuz ben hep yapıyorum diğer sütlere pek güvenemiyorum