Gamzem12_y Kızlar kırkım çıkalı iki hafta oldu dün adet oldum ama kanamam çok çok fazla iki gündür yirmi tane ped degiatrdm normal mi ne bu zar zor biraz kendime gelebildim dogumda zaten perisan olmustum aldgm kan da gitti.s
Seda_123 Gamzem12_y Normal doğum yaptım 40 çıkınca adet oldum ama benim çok gelmedi normaldi her zamanki gibiydi
Gamzem12_y Kbralp hic normal degil kaynanam tam bi kaynana az önce burdaydı göğsüme elleyip sert mi yumusak mı sütüm var mi diye kontrol ediyo.d
Deletedmom114 Gamzem12_y ay bu arada bende hastaneye gittim kanama yoğunluğu için ilk adet için çok normal dediler canım