Arkadaşlar oğlum bu hafta aşırı huzursuzdu eli sürekli ağzında ne bulsa ıssırıyordu ztn salyası çok fazla ve durup dururken ağlamaya başlıyordu. İki gündür dişi kabardı ve bugün küçük bir nokta gördüm delik gibi ve elime pütürlü pütürlü geldi sanırım diş geliyor ☺️ Kaç günde tamamlıyor çıkma süresi onu merak ediyorum nasıl ilerliyor anlattığım şey diş doğru anlamışım değil mi 😀