İlk oğlum 3 yaşında ikinci oğlum 7 aylık 4-5 aylıkken kundaklıyordum çok yormuyordu uyuyordu fakat artık yetemiyorum ikisine de ayağımda sallıyorum uyusun hemen ötekine bakayım diye zaten devamlı yanıma geliyor küçüğü zor emiyor zor uyuyor abisinin sesini duyunca hemen kalkıyor. İki çocukla uyku eğitimi başaran var mı? Yaptıysanız nasıl yaptınız? Keşke yatağına koysam uyusa ☺️