Nureylul yaaa çok şükür yalnız değilimmmm 😍😍😍 ben de günde 5 lt su içerim 😀 sıvı tükettğim çay içecekler hariç tabi ki 😀 sırf çok su içiyorum diye hastaneye bile yattım ama sonuç 0 bulamadılar psikolojik diyip geçtiler😀 ama içim yanıyor ya içim istiyor